tisdag 27 december 2011

Tisdagsatelje

Frugan o jag brukar ju som sagt ha atelje med barnen en tisdag i månaden men nu slog vi till och hade en själva istället. Efter en fantastisk middag åkte målargrejerna och chokladen fram och jag gav mig på att göra en målning. Att måla akryl är inte alls min melodi egentligen men nu kände jag fört. Motivet blev kanske lite stereotypt men jag tycker ändå om den på något sätt. Den ska få en chans att hänga på min vägg en stund.

Nu har jag målat färdigt för ikväll så jag har intagit ryggläge i soffan innan hemgång och Irene Huss. Kram vänner.





2 kommentarer:

Wannabe sa...

Finns det nåt du inte kan?! :-)

Hjärtemammas sa...

Haha Hörru.. klart det finns. joddla kan jag inte, jag kan inte heller knyta makramé. Cykla på bakhjulet kan jag inte. Du däremot din mångfipplare. du är nästintill perfekt på allt du! <3
kram och god fortsättning