måndag 19 december 2011

Snuvad på konfekten...

Här sitter jag med en relativt sur apelsin i soffan. Men apelsiner om vintern är ju så gott! Mamma kan du komma å griljera min skinkj*vel? Du gör det så bra!
Lilleman har preciiis slocknat i sin säng och jag har slagit in några julklappar.  Jag berättade ju att jag frångått att färgmatcha paketen med övrig inredning i hemmet och gått bananas på julpapper så nu ser det ut som om julgranen attackbajsat ut epilepsi på golvet. Som en paketspya! Helt galet och underbart vackert!
Halv åtta hos mig på teve och snart JUL HOS ERNST! Älska Ernst!

Jag ska slänga upp fötterna här på bordet tänkte jag. Innan jag avslutar vill jag passa på att Gratta en av mina favoriter på födelsedagen. Ni vet ju att jag är lite svag för Jake Gyllenhaal och han fyller år idag! 35 hela vintrar! Congrats Daaaarling *kindpussar*

1 kommentar:

118118 sa...

nej ge han en puss på munnen :)
/kram kram eniro