söndag 18 december 2011

Turdag!



Dagen har börjat med tur. Jag har TUREN att vakna med min unge i sängen. Jag har TUREN att se att det inte är halt ute på marken. Jag har haft sån pass TUR att till frullen kom jag ju på att det låg en oskrapad TRISS i fickan och på den var det vinst! jojomen. Visserligen ingen men miljon men väl 25 riksdaler. Sen hade jag turen lite senare förstår ni, att bli meddelad om att jag vunnit en utlottning på facebook från Glimra Förlag. Vi säljer deras böker i butiken men det var såklart som privatperson jag deltog i utlottningen av en "Mina vänner" bok. Ni vet boken man fyllde i när man var liten. En sån fast i en mognare version. Jag är mogen nu. Inte fallfrukt ritkigt än men mogen!
Det är väl att ha tur?! Har jag tur får jag besök av snygg herre i eftermiddag också. Men bara kanske!

Nu bountybollar i köket!

Härlig 4:e advent på er läsare!

TJINGELING DARLINGS och KRAM

Inga kommentarer: