måndag 26 december 2011

Godnatt julhelgen!


Det här busiga pyret fyller 6 hela år på Söndag. På självaste nyårsdagen!


Summa summering

Jag har:

Varit ute på juldagen. Jag gick hem tidigast av alla. Klockan 00.00 låg jag trygg i min säng och champagnesnarkade.
Jag vaknade 05.13 av att jag var utvilad. SUCK!
Jag har brusat upp för att lika snart lugnat ner mig igen. Åh så skönt. Jag är tacksam för det.
Verkligen.

Jag har varit inne i stan på annandagen. Jag har suttit på cafe omringad av bilder på fantastiska svenska kändisar såsom Sven Wolter, Ulf Lundell, Stellan Skarsgård bland annat på mysiga café Rival vid Mariatorget i vår huvudstad.
Jag har även mött upp en vän, en jäkligt gammal sådan, en Tulleritulltullare för lite sushi i Globen och lite Kaffe Latte på McDonalds i Västberga. Alla som är något ska tydligen ha hängt på McD i Västberga vid minst ett tillfälle.
Det sa i alla fall Tulleritulltullarn.

Jag har även lagt mig, så fyttirackarns tillfreds med julen, i min säng för att i morgon se till att få lite mat på mitt bord. Arbetet på ön kallar igen. Och jag ser fram emot det, faktiskt!

Jag har även fortfarande ont i min fotled.

Jag ska:

Baka denna vecka. Jag SKA baka tårta och kakor för kommande 6 årings kalas.
Jag SKA ha en summeringsmiddag med Frugan i morgon då klappar skall gås igenom och det ska i ordagrant redogöras för vad som hänt under juldagarna då vi INTE vistats tillsammans. Det är noga det där må ni tro.
Jag SKa bannemig sova. Jag är fortfarande trött som ett helt ålderdomshem och ögonen faller snart ihop.
Jag SKA sätta på mig mina skönaste raggisar innan sänggående.
Just ja, Jag måste köpa mjölk.

God natt fina pärlor!

Welte Rusten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Det verkar som julhelgen har kört slut på damen eller? ;-)

Kram! J/C

Hjärtemammas sa...

Jaru Nonas, den gjorde faktiskt det. Jag är glad att de tär ett helt år till nästa!
KRAM