torsdag 1 december 2011

Julafton redan?



Men hallå, det finns ju ingen hejd på paketlapparna som dimper ned i min brevlåda nu för tiden. Jag hann bara hem igår föränn det låg två lappar till som pockade på att bli uthämtade så det fick de bli i morse!
 Ett var från min syster i Canada. Vi har en liten tradition om att skicka grejer över hela världen till varandra. Detta innehöll bland annat mitt favorittuggummi med superduperstark kanelsmak! Sjukt gott! M fick lite grejer från det lokala hockeylaget Vancouver Canucks, tvättlapp å vantar! Ett par svarta Chuck Taylor från Converse fick han häromsistens.


I det andra paketet kom lite grejer som jag fått i samband med en prenumeration. Doftljus, bodyscrub och lite annat från Oriflame. Nu behöver inte jag nån jultomte. Mina klappar har kommit å jag är nöjd!


Hot as hell
Ligger Greys foodstore kvar på Odengatan i stan? Ni vet butiken där man kan köpa Amerikanska grejer? Där vet jag att förr hade de dessa tuggisar i alla fall! Där var typ det enda stället för några år sedan man kunde köpa Oreo's och Fluff.Nu finns det att köpa på Coopan till och med. Bra det, för det är mumma!

3 kommentarer:

mamma sa...

Förstår att du blev glad ,nu börjar du bli riktigt bortskämt flicka lilla . Kul att du är duktig att behålla kontakt med Ann ,hon och du behöver varann ....puss

MaMaT sa...

Jag har för mig att jag köpt dessa i Norrtälje... Kanske inte just denna variant men med kanel.Starka... Kanske på Flygis... ju visst 17 var det Flygis. Pelle älskar dem också!

MaMaT sa...

Jag kanske skulle läsa hela inlägget... Suck! Du hade visst redan hittat. Mendåså...