tisdag 13 december 2011

Nää natti natti

Jag hade massa på shcemat idag egentligen men i och med att jag kom hem med älsklingsbarnet så ägnade vi mest kvällen åt varandra. Vi tog en varm dush innan sänggående. Skönt! Dock missade jag att baka mina chocolate chip cookies och börja måla på vardagsrumsbordet jag har planerat att fixa ihop.
 I veckan skall också granen upp. Som vanligt kör vi barrfria (nästintill) kungsgranen  men jag behöve rnån som hjälper mig att stoppa den i dess fot. Det fixar INTE jag! Jag bjuder på peppisar å kaffe! Någon frivillig? eventuelltans eventuellt får jag besök på fredag å då ska jag banne mig ta tillfället i akt å se hjälplös ut så jag får granf*n på plats!

Nu hopp i säng, jag har lovat min tomtegubbe att han får sova med mamma i natt. Skönt att få gosa med en nisse för omväxlings skull1

Sov gott!
SKÖT ER!

Inga kommentarer: