söndag 14 februari 2010

Be my Valentine

Idag så smäller det! Vem är det står för fyrverkerierna hemma hos er idag? Här hemma är det M, han började redan halv åtta i morse. Det är en fin present att få, sovmorgon! Den tog jag tacksamt emot. I gengäld har jag nu på morgonen bakat scones och lagt fram ett vanlijhjärta på bordet! Är det alla hjärtans dag så är det!

Helgen har gått i full kareta. Jag vet inte om och i så fall hur jag ska sammanfatta min periferi. Jag låter helst bli. Jag överlåter det till de högre makterna Norröver istället.

Idag blir det kanske Berga för hela slanten, Vi får se. Jag har ju fortfarande pappis bil så jag tänkte passa på att ta oss någonstans! Berga är kul, kan vara i alla fall.

Jag har så mkt jag vill skriva, men jag låter bli.

Ha en fin dag alla kära! YY

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Nu blev jag ju så nyfiken på Berga!?

Får googla på det.

Kika in till mig - tävling på gång - du kan vinna vackra rosiga saker!

Ha en underbar ♥ alla hjärtans dag ♥!

Kram Maud