lördag 13 februari 2010

Jag gav det EN chans




Ja melodifestivalen så klart! Kom igen tänker säkert fler. Det har inte ens gått en kvart men jag ger upp. Jag tyckte Måns Semmelröv en tiopoängare för snygg i tv. Christine gjorde en jäkligt rolig C Perelli men när jag såg repertoaren över artister gav jag upp.

Jag lyssnar hellre på klippet ovan. Det är inte ofta jag får riktiga rysningar av musik men av detta fick jag det. Jag fick nästan våta ögon! Jag fick ju samtidigt massage och det släpper ju en del hormoner så det var nog det som fick mig känslig. Säkert!(musiken börjar 1.05) Josh Groban, Pink, Enrique, Mary J, Wyclef, Snoop, Akon, Barbara och MJ såklart! Tummen upp på den.

Kidzen sover redan. Jag hade hoppats på lite sällis ikväll men icke! Det är dock lugnt och skönt. Jag har börjat läsa en bok jag fick låna i går, Hypnotisören av Lars Kepler. Den är svår att lägga ifrån sig!


Ha en fortsatt fin lördagskväll

Ps det kanske inte är politiskt korrekt men alltså, är det fler än jag som tycker att Wyclef är slående likt en vrålapa vid 7.49?

Inga kommentarer: