onsdag 3 februari 2010

Natti natti


Tänk vad effektiv man är ibland. Idag har jag hunnit med så mkt som jag hade tänkt PLUS mer därtill. Jag har hur som helst haft det riktigt trevligt. Jag fick som sagt en väninna över på besök och vi lagade en god middag. Eller jag lagade och väninnan kom lagom till maten var klar. Bra, då fick jag ha vinet som jag hade i pastasåsen för mig själv. Jag hade ju inte hela i maten, det blev ju ett glas till mig själv såklart. Det såg jag till. TÄNK halvflaska nu inte bag in box :)

När besöket åkte mot sig så kikade jag på finalavsnittet av Paradise Hotel. Av någon anledning tittade jag inte igår, FAST jag ville. Jag fick en god natts sömn istället!

Min nya serie är nu Vampire diaries som ajg tänkte ge en chans i morgon!


Jag är upprymd och jag är glad, jag är tacksam för att jag har riktigt fina vänner! Nu ska jag sova, i morgon är en annan dag! YY



God natt!!

4 kommentarer:

Patrik sa...

Jag gillade inte Vampire diaries men det gör kanske du :)

Hjärtemammas sa...

Alltså det var lite too much m en den verkar bra som tidsfördriv. Jag längtar ju till True blood sätter igång igen. Har även ett par avsnitt av Cougar town hemma, den nya serien med Courtney cox :) 40 is the new twenties :)

colourful sa...

God Morgon Hjärtat.
Hoppas att natten nu varit alla tiders.
Undra vad du hade för god mat att bjuda på, det förtäljer ju inte Historian, men säkert gott.
Ha en bra dag Kerstin

Hjärtemammas sa...

Jag har sovit som en prinsessa Kerstin ;-)
Jag bjöd faktiskt på färsk pasta med lax som jag hade i en sås på matgrädde, vitlök , örter och vitt vin! Såå gott!
Puss