onsdag 10 februari 2010

Citronsur


Jag är glad att ha varit ledig idag. Dock har jag spenderat i stort sett hela min dag i butiken i alla fall. Sur är jag för att min kamera i mobilen slutat fungera. Anledningen kan mycket väl vara att jag råkade hälla ett 25cl vinglas fyll med Australienskt rödtjut RAKT över den igår. Vad tror ni? Jag köpte just denna mobil FRÄMST för kamerans skull. Jag får hoppas att det torkar upp och att den funkar i morgon.

Jag tvättar och har städkväll. OCH internetkväll. Som alla dagar. Jg har massa saker jag borde göra men tillbringar min tid här ändå.
I morgon kör min son ett litet Vasalopp på dagis. Jag kommer vara där som funktionär. Jag ska servera blåbärssoppa och hejja fram min älskade älsklingsunge som jag för övrigt saknat enormt den här veckan.
Apropå barn så har jag nu, två nätter i rad, drömt att jag fått barn. Vad kan det tyda på? Kanske är jag redo för en till. Jag har visserligen hört att det underlättar att man har en partner, eller att man åtminstone är två stycken för att barn ska bli till.


Nu ska jag försöka göra mig ett handtag här hemma. OBS läs försöka, jag kommer hitta ursäkter till att göra annat, jag lovar!

2 kommentarer:

118 118 sa...

jag vill ha barn jag med,men vet inte hur det ska gå till ??

mamma sa...

idag hejar mormor för fult.Kramiz