måndag 1 februari 2010

TACK!!

Denna finfina sak från Edblad & Co bär jag på mitt ringfinger från och med idag! Visst är den fin!!
Jag måste berätta, jag var så hääääääär nära *visar med fingrarna* på att få byta min lägenhet idag till en trea i samma hus. Jag blev så sugen när jag var i Örnens nya lya igår. Hon har ju som sagt fått en stor tvåa mitt i stan här i Norrtälje. En sån stor tvåa vill jag med ha eller en trea. Jag har tidigare visat mitt intresse hos fastighetsbolaget om att jag vill byta lägenhet och jag kompletterade igår ytterligare önskemål via mail. Idag alltså fick jag ett mail om att ett par grannar till mig ville byta till en tvåa så vi träffades idag. De hade dock ångrat sig och ville bo kvar. SKIT! Annars hade jag flyttat i morgon dag.Jag känner mig verkligen sugen på en större lägenhet nu . Tänk vad lyxigt med ett eget sovrum!

Nu nattning av fyraårigt A-barn! Natt natt säger han!

1 kommentar:

Sillgrisslan sa...

Vilken fin ring! Och jag förstår verkligen att du vill ha större lägenhet med eget sovrum... Kanske dyker det upp nått erbjudande igen snart. =)Kram