tisdag 9 februari 2010

Powerwalk

Jag lovade Knilla vid något svagt ögonblick att jag skulle ut och motionera med henne varje dag den här veckan så nu har vi varit ute och powerwalkat. Det är jäkligt skönt när man väl kommer ut. En timme ca tar våran runda i snabb takt. Roslagsgatan/arhomlagatan/grind/hamnen och sen hem! Perfekt.
Egentligen försökte jag glömma vad jag lovat genom att kolla en film som jag fick av en kompis förra veckan. "Paul Blart Mall Cop" heter den och ska tydligen vara skoj. Nu blir det inget titta på den heller då jag är hembjuden till Johansson och KentAgent på lite rödtjut och ost! Självklart massa jobbsnack också, huvudingrediensen. Men kul ska det bli!
Kikade lite på filmen Bruno igår. Har ni sett den? Sjuk humor men sjukt rolig!

Au revoir
I morgon ledig!!

1 kommentar:

Emilia sa...

SV: Det är ju det, vi är alldeles för egoistiska i dagens samhälle.
Jag tycker verkligen synd om hans familj. Han skulle säkert bara hem från jobbet. Usch!!! Det kan verkligen hända vem som helst.