tisdag 9 februari 2010

Vi ser dig!


Har ni kollat in nya hissen som går utanpå Globen? Stockholm skyview tar ca 30minuter upp och ner. 120:- för vuxna och 90:- för barn.
Dryga tusenlappen om man vill ha ett champagneåk för två personer. Jag kan gissa att det kommer bli en del frierier i den faktiskt. Själv skulle jag gärna vilja åka den, dock utan frierier. Ja just nu i alla fall.

Annars här i natursköna Norrtälje är det ungefär lika grått och kallt som det varit de sista tre månaderna. Detta är historiskt nästan. Ingen bar mark sedan två veckor innan jul. Jättekul, ja ja, men nu får våren komma. Jag blev faktiskt bländad av solen i helgen när jag körde bil och då kände jag att våren kommer nog smygandes snart. Fåglarna har ju redan börjat kvittra.

Jag har fått förslag om utgång i stan ikväll. Dock tvivlar jag. Jag vet inte om jag vill eller inte. Vi får se!
Nu måste jag i alla fall jobba vidare


Varm kram på er alla

1 kommentar:

colourful sa...

Jo då, har nog sett den hissen, och det skulle vara en bra slant att skänka till mig för att ens åka i den..:/

Kramen på dig