söndag 7 februari 2010

Vilken dag

Idag har jag äntligen fått åter min soffa från Hysingsvik och Gusten. han hade lagat den så fint, så min reservsoffa skjutsade jag till Örnen. Perfekt! Jag hade fått låna en skåpbil, mm kvinnligt jag vet, av Eniro så det gick som på räls att få hem soffan. Tur att Gusten också har så otroligt starka armar så han fick upp den i lägenheten också. Vad gjorde jag utan honom kan man ju fråga sig!

Jag passade på att åka förbi Småglin i Åkersberga också, innan jag for till Enrio för att lämna bilen. När jag kom tillbaka till parkeringshuset hade någon skrivit på min ruta "Call me 0736xx-xx-xx". Jag fattade ingenting men ljuset gick upp för mig att jag råkat snubbla över någon, inte ordagrant men ändå, innan jag kom ut ur parkeringshuset. Så jag gissar att det var den personen som tyckte att jag skulle ringa. Eller så är det någon som totalt driver med mig ;-)
Jag vill gissa på det första i alla fall. Kan jag inte få tro de och bli lite smickrad?!? Jag tänker inte tala om huruvida jag ringt eller inte.

Jag passade på att ta en fika med Eniro medan vi liks ändå var nära stan. Täbban kan man alltid lita på att de både har öppet och gott kaffe. Skjuts hem fick jag också! Som jag brukar säga: "Ibland har man tur" (Maria Montazami dialekt)

Jag har ikväll gått igenom alla kort från bröllopet igår och har en fin plan på vad jag ska göra med dem. Jag ska kolla det sista avsnittet jag har nu av Vampire diaries och sen nanna. Behöver ordentligt med sömn inför långa arbetsdagen i morgon!

Har ni haft en bra helg? någon som fått flirta lite?

Godnatt duvungar sov gott. Ja sen finns det kanske en eller annan skata som också läser här, sov gott du med!!

Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot

Inga kommentarer: