tisdag 23 februari 2010

I väntan på hälsan

Så lägger jag lite bud på E-bay och hoppas på vinst såklart. Jag har hittat mina solglajjer jag vill ha från Marc by Marc Jacobs. Lite stekiga men vad gör man inte för att lura sig själv att man börjar bli gammal? Alla medel är tillåtna. Hittade även tandblekning jag la ett bud på. Ett medel som jag vet funkar jäkligt bra. Då jag surfat runt lite på nätet och hittat bilder som gör mig livrädd så vill jag blända på mina redan vita :)


Jag är i städartagen. Eller jag borde vara men jag tar lite pauser emellanåt. Rätt ofta faktiskt. Har en jäkla massa veckortidningar jag vill bli av med. Ska man slänga sånt i pappersinsamlingen eller kanske lämna till Örnen så hon får ta med till bildsalen i skolan. De brukar väl vilja ha såna? Vissa tidningar är typ 10 år gamla, riktigt fina som jag köpt utomlands och inte låtit någon annan än vuxna bläddra i. Ha ha nitiskt? Nej vad säger ni? Speciellt en tidning, In Style, har jag från fem olika länder i samma nummer!

Skit i det, nu måste jag städa!

Håll er friska nu, lova!!

Inga kommentarer: