fredag 12 februari 2010

Gladaste mamman


Vilken underbar dag det varit! Jag fick hem lillskrot tidigt i morse och första delen på morgonen innan vi åkte ut till Spillan å hälsade på, tillbringade vi i sängen och bara kramades och gosade. Som jag sa så har jag längtat alldeles extra mkt efter M den här veckan.
Vi tillbringade större delen av dagen i spillan för att sedan bli överbjudna till Örnen för lite fredagsmys. Jag lagade maten och Örnen stod för fägringen i köket :)

Lite Ice age och guacamole senare är vi nu hemma igen i vår egen lugna vrå. M somnar vilken sekund som helst och jag kommer fortsätta kvällen med att njuta och vibrera i takt med hans djupa andetag.


Ingen kan väl ha missat att det är alla hjärtans dag på söndag? Jag har ju tyckt att den är lite överkommersiell och har väl kanske inte lagt så mkt tanke på den, men den får en onekligen att tänka på att jag med vill ha en blomma eller en strut choklad. Jag vill med ha någon att ge något extra den här dagen. Håll tummarna till att jag har det till nästa år!


Nu får ni sova gott vänner alla

(Vad var det jag sa, M sover redan)

PS: Struten bland annat går att skicka på sidan gift2day.se. Där kan du även köpa en blomma att skicka till någon på alla hjärtans dag! Lycka till!

2 kommentarer:

Patrik sa...

T fick 2 sånna strutar idag av mig :) Fick sån gratis när man blev medlem på aftonbladet plus. Beställde en men det kom två. Ibland har man tur :)

Hjärtemammas sa...

Som M Montazami ska ha sagt, ibland har man tur! Hoppas hon åt dem med andakt. ÅreChoklad är uteslutande den bästa chokladen!