lördag 20 februari 2010

OSLAGBAR!


God morgon duvungar.

Ja, jag är säkert den enda som frivilligt är uppe redan. denna stormiga lördag. Jag kunde inte sova helt enkelt. Jag har varit uppe och duschat, fixat och donat. Väntar på att tandborstningen ska gå ur munnen så jag kan dricka mitt morgonkaffe. Det smakar inte gott annars. Har ni tänkt på vad illa det smakar att dricka apelsinjuice efter man bortstat tänderna? För er som inte vet så ska jag tala om att det smakar skit att äta citrus eller dricka juice efteråt.

Jag ska jobba idag. Och efter jobbet ska jag upp till sportcentrum och kolla på handboll. Det är något typ av jubileum så det är massa matcher, dam, herr barn. Lottenli ska spela bla så jag tänkte gå dit och hejja lite på henne.
Efter handbollen är det tjejmiddag hos Örnen och efter det blir det nog att gå ut och sätta sig och kika på folk. Jag är verkligen i behov av att se lite människor. Visst gör jag det i jobbet varje dag men det är inte samma sak. Det var länge sen jag var ute på lokal så jag hoppas jag inte gör bort mig om jag glömt bort hur man uppför sig.

Nu är det snart kaffe, ska bara klappa Kakan lite på magen. Egentligen förtjänar hon det inte eftersom det var hon som väckte mig genom att bita min pektå som för övrigt började blöda. Jag är dock inte långsint!


Fortsätt sova gott under era varma täcken!

Hejjpa!

1 kommentar:

colourful sa...

God Söndag..
Var det inte svårt att dricka ur det fina kaffet som du hade i koppen..
Ha en bra söndag nu
Kram på dig.
Kerstin