måndag 22 februari 2010

Lever på efterskalven


God morgon läsare. Har ni sovit gott? Ler ni precis som jag när ni tänker på hur helgen varit? Jag vet inte om det hände något speciellt under min men den har gått så felfritt. Allt har varit så bra liksom!
Jag jobbade i lördags till tre sedan drog jag mig upp till Sportcentrum och jubileumet för Norrtälje handboll. Det var skitkul verkligen. Lite jippo så och det var angenämt att få vila ögonen på lite fägring.
Tjejmiddagen hos Örnen gick finfint. Efter lite vin och god mat därhemma mötte jag upp Nizzan och hans två tjejer på Teatern. Där så fortsatte en klockren lördag som slutade klockan sju i sändags morse, liggandes sked med Örnen. Klockrent alltså! Gott samvete och goda minnen från en jäkligt kul kväll helt enkelt.
Gårdagen var således lugn med fika lite här och lite där. Precis som en söndag bör vara!

Jag bör göra mig klar för jobbet men jag känner att jag vill ligga under mitt täcke bara en liten stund till. Jag är lite trött fortfarande. Undrar om jag ska ställa klockan på en halvtimme till och bara ligga och blunda? Jag har ju rätt nära till jobbet ändå. Jag tar mig dit på max tio minuters promenad.

Jag uppdaterar er vännner under dagen. Jag hoppas er vecka startar bra i denna kyla. Som jag sagt är det fritt fram nu för solen att värma och för pensionärerna som står på stora torget med varmkorv i handen och solar sig i den.
Hej på en stund!

Jag är inte så pjåkig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hunny du är inte pjåkig på en fläck ;o)
Puss Klasse

Hjärtemammas sa...

Naaaw, tack raringen. du är alltid så snää, skön kram från mig!
<3