söndag 14 februari 2010

Love is in the air

Mysfrulle med Tutut och Örnen- check
Bäddat och plockat undan -halvt check
Slängt in potatis i ugnen- check
Hittat några halvsega chips sen i fredags med svartpeppar och vårlök och knaprat i mig- check



Apropå chips. Igår i affären så såg jag en påse chips. Eller jag såg ju såklart flera men en tittade jag extra mkt på. Det var en 300 grams chipspåse med BEARNAISE chips! Iprenmannen hade fått plats i den jättepåsen! Vem kom på idén med bearnaisechips. Är vanliga chips inte onyttiga nog eller? Vi kanske skulle kunna linda in hela i påsen i knaperstekt bacon medan vi ändå håller på liksom. Uäk!

Nog om det, nog om blogg just nu. Jag ska laga mat!

Har ni blivit uppvaktade ännu? Jag har fått finfina hälsningar på facebook och på telefonen! Alldeles nyss hade min son ett pussmaraton med mig. Jag fick blunda och han pussade mig en sisådär 30 gånger på munnen. När jag sedan öppnade ögonen skulle jag gissa vem det var som pussat mig. Hmmm Kakan kanske?

1 kommentar:

118 118 sa...

Happy valentine´s day :)
hoppas att du får en underbar dag.
massor med kramar o en puss på kinden.
/118 118