lördag 15 maj 2010

BÄTre

Jäsiken vad jag mådde dåligt igår. Jag jobbade tusan hela dagen i butiken först och kände mig väl lite småhängig så men jag tänkte inte så mkt på det då det var full rulle med kunder.
När jag efter jobbet träffade Dottelitdottan som alltid får mig lugn, böjrade jag känna mig knasig. Hemma hos PoF la jag mig på soffan innan maten och DÅ började jag må så jäkla illa. JAg fick till slut lämna maten på bordet och åka hem. Runt nio snåret igår kväll, somnade denna mamman relativt gott med vetekudde på magen. AJ!

Nu är jag i alla fall vaken och har fått i mig lite frulle. Snart är det dags för butiken igen. Det är min helg i månaden att jobba och jag gör det gärna idag. Stan kommer vara proppad på turister och jag hoppas på riktigt bra kassa!Jag hoppas på massa fina kaffevänner också. HAr i alla fall två inplanerade! Tur att man har någorlunda simultankapacitet, dricka kaffe med vänner samtidigt ge kunderna den bästa servisen i stan! ;)

Ikväll blir det hemma kväll då Lottenli har andra planer. Dt var meningen först att vi skulle mysa med ett par glas vin och sedan kanske röra oss mot Teatern men det blev annat istället för hennes del. Jag tar mig en film och en annan kompis istället. Kan ju bli hur bra som helst!

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe sedan bege mig. Detta blev ett meningslöst inlägg men jag vill i alla fall tala om att jag vill blogga för er och att jag mår prima idag!

Salut!!
KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: