måndag 17 maj 2010

HELgeNs SuMmERinG

Detta har varit en helg som varit rätt så märklig ändå.
Fredagen var lugn, tror jag. Shit jag minns inte. Lördagen i alla fall. Jo jag skulle ha en kompis här på film men den fick förhinder. Jag gick istället ut en kort sväng på pubhörnet för att möta upp några vänner. Vi satt länge på samma ställe utomhus och jag smuttade på ett glas vin. Det var så varmt och skönt så det kändes nästan som vi var utomlands. Underbart!
Igår var jag ju på date. En kompis kompis, ni vet blind date kan man säga. Det var helt okej faktiskt. Vi låg i gräset i parken och solade sen gick vi och tog en härlig lunch på stan. Vi får se vad som händer och fötter. En dag i taget. Trevligt hade jag i alla fall!

Igår på kvällen hade jag en trevlig stund med mina vänner Dott, Nizzan, Och PoF hemma hos Pof i .. ja vad heter det nu där de bor? Ditåt ligger det i alla fall *pekar*. Ett nybyggt hus med en altan på 80kvm. Jo tack sa jag. Där satt vi och fikade till klockan 20, och då var det fortfarande sol. Sommaren är alldeles snart här. Jag hade tom vita jeans på mig igår. DÅ är det nära!
JAg längtar!

Nu är det strax jobbet som gäller. Denna vecka har jag ju inte M hemma så då blir det att jobba häcken av mig. JAg ska försöka hinna med en massa annat också. JAg ska till lasarettet på onsdag för att ta lite blodprover. Kolla så allt står rätt till. HAr kännt mig lite trött den sista tiden så det blir skönt att få det uppföljt.
JAg ska även försöka träffa PAstorn i veckan för en kaffe. JAg har länge tjatat om att få komma och sola på hans veranda och köra en uppdatering om hur han haft det osv. Alltid lika trevligt. DEt sker kanske en gång om året så det finns lite att prata om!

Nu är det arbete som göller, JAg har lockat klart håret och ska bara dricka klart mitt kaffe. Ha en fin dag alla

KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

Therése sa...

jasså. ni har fint väder ni. äckligt. vi har haft i snitt 5 grader den senaste veckan. sugigt.

(jag är så klart glad för din skull, lite mindre för min egen :-))