onsdag 12 maj 2010

JAg HAR ÄndrAt MiG


Jag har börjat tycka om tandläkaren. Eller jag har intalat mig själv det i alla fall. Trots det hutlösa priset på 1403:- så gick allt bra. Vad är det man tycker är så obehagligt egetnligen? Inget gjorde ont, alla var snälla och snyggt blev det också! Jag är fortfarande bedövad, så jag inbillar mig att mitt, annars perfekt symetriska, ansikte är skevt. Jag tyckte det gick så bra så jag bokade in en tid till!

Jag passade även på att gå in till optikern för en synundersökning så jag kan byta linser. Jag är mitt uppe i en helrenovering kan man säga. Måste släntra förbi Skoman också, de har ett par skor jag vill ha. Att vilja ha och köpa är två vitt skilda saker men jag ska upp och rekognisera lite i alla fall. Drömma mig bort. Tandläkaren eller Björn Borg. Vilket dilemma!


Nu bär det av till parken med lillskrot. Vi tar en eftermiddag där! Det är fortfarnade varmt som tusan ute. Jag har för första gången i år gått till och från min bil utan jacka.


KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

colourful sa...

Alltså blev det inga skor denna gång då..♥ Pöss.