söndag 2 maj 2010

Fjorre.nu

Jag tänker inte ta bort mina oseriösa filminlägg från igår. Inte alls. jag garvar nästan läppen av mig när jag ser och hör dem, om och om igen. Internt ni vet!
Jag kom hem i alldeles lagom tid i natt och i alldeles lagom form. Jag mår lagomt bra nu där jag ligger kvar i sängen. Lagom är bäst!

I eftermiddag blire hockey med Eniro. Jag kommer hålla på Sverige och han troligen på Finland. Risken finns för lättare läktarvåld! Lite får man tåla kan jag ändå tycka!
Jag ska försöka ta en snabb fika med Skägget också. Vi har inte setts sen min trettioårsdag i höstas. Tänk om jag inte känner igen honom? Han kanske har vuxit? ja, kanske :)

Nåväl nu blir det en kopp java för den här mamman. Sen blir det en prompa. Faktiskt. Undrar just om jag ska försöka få med mig Pastorn ut på den. Jag hotade honom här via bloggen att jag skulle komma förbi honom halv nio, vare sig han ville eller inte, för att hämta upp honom. Han kommer nog inte öppna.
Hej på en stund

1 kommentar:

colourful sa...

Om jag gissar rätt så nog öppnade han allt för dig..
Kramar om...♥