söndag 9 maj 2010

IBlaND sÅ

Jag har haft fullt skägg idag. Eller VI har haft det. Jag och M.
JAg har lite att stå i inför ett event för småföretagare här i Norrtälje i morgon. Det blir modevisning och montrar bland annat.
Tanken var att jag skulle till Berga och hämta lite grejer från Småglin där och i samma veva göra två flugor på smällen genom att samtidigt hälsa på en gammal vän. Eller gammal och gammal är han väl inte men ja, en kompis från förr. Jag hade sett fram emot det. Faktiskt. Att få hälsa på hans familj. Det går fler tåg. Jag är säker.

Kvällen avslutades i alla fall på en grill i Rimbo. Lottenli med familj bjöd på både mat och "Finns i sjön". Vi hade det riktigt trevligt faktiskt även om vi alla var trötta.

Jag har sedan två timmar tillbaka legat i sängen i hopp om att somna. Det går inte så bra för jag ska hela tiden "bara". Ja ni vet hur det är. Massa onödigt på nätet att kolla upp. Massa folk att säga godnatt till.

Nu händer det i alla fall. Jag stänger ner. Må väl
Länge leve Våren

KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: