måndag 3 maj 2010

Chokladcheesecake


Mina två semesterveckor är nu slut. Jag är på väg att fixa mig så jag kan gå till jobbet om en liten stund. Jag längtar redan! Jag har saknat att jobba även om jag varit där i stort sett varje dag och hälsat på och kollat så tjejerna håller ställningarna!


Igår hade jag en mobilbloggardag. Jag ska nog köra det på söndagarna. Mycket foton blir det och det är kul! Jo , nu är det klubbat och klart. Söndagar är mobilbloggardagen! Vill ni inte vara med på foton så håll er undan om söndagarna då!

Idag funderar jag på att lyxa till det med en bit cheesecake med chokladtäcke. För att fira att det äntligen är jobb-börjar-måndag liksom. Eller så låter jag helt enkelt bli och fantiserar om det bara. Något som dock måste göras är att deklarera. Ni glömmer väl inte att det är sista dagen idag. Glömmer ni så sköntaxeras ni! Och det vill vi ju inte!

Det ser jäkla varmt ut om jag tittar ut. Jag öppnade balkongen för en sekund men höll på att frysa lillrumpan av mig så den åkte igen fortast möjligt. Igår inne istan såg vi flera som gick omkring i bara linne. En spatserade i kortaste khakishorts. Det kändes lite överambitiöst. Jag har fortfarande en cardigan under min KNÄPPTA jacka. Brrr.

Nä , här blir inga barn gjorda, annat än i min fantasi så nu ska jag börja göra mig klar! Ha en fin dag läckersmulor så hörs vi lite senare ja?

Inga kommentarer: