lördag 8 maj 2010

Nä jag är inte bitter!

Hej hopp lärkor!
M sover, Kakan sover och jag är vaken. Ikväll är det så lugnt och tyst så ni anar inte. Jag hör dock spöregnets smatter mot rutan men annars är det tyst. Teven står på i bakgrunden utan ljud. Det är bara jag och mitt tangentsmatter som hörs jämte regnets smatter. Skönt som tusan. Massa ljus har jag tänt och ett stort glas Earl Grey Persian står på bordet. Jotack, livet är rätt skönt.

Vi har idag tagit våra vändor som vi skulle. Vi hamnade i morse i ett blåsigt Grisslehamn. Årets första tur dit är alltid speciellt. Idag var det molnfritt men som sagt, jäkligt blåsigt.
Vi fick frasvåfflor hos Sillgrisslan till lunch. Det var gott i inomhusvärmen!
Vi hann med ett kalas också här i stan. Massa ungar, serpentiner och ballonger. Ljuvligt!

Jag kommer slurka i mig mitt te och lägga mig intill lilleman. Jag kommer somna tidigt. Jag lovar!

Godnatt läckersmulor, sov gott!

Inga kommentarer: