tisdag 4 maj 2010

Gladis

Jag har drömt den där tsunamidrömmen inatt igen. Det är tredje gången på relativt kort tid jag drömmer i stort sett samma dröm, fast ala tre med olika utgång. Usch. Denna gång hade jag TL med mig. En söt liten krabat som brukar hänga här i stan och som också drack kaffe med mig på jobbet igår. Det var en otäck dröm som vanligt men ändå kände jag mig någorlunda trygg då jag inte var själv.
Jag undrar om drömmen försöker säga något. Har jag tagit mig vatten över huvudet månne? ;) Nåväl, intressant vore det i alla fall att få veta vad det KAN stå för.

Middag hos Örnen ikväll? Ja tack, varför inte. Lax är alltid mums. M är hos pappa så det blir att jag går dit själv. Det kan vara skönt med lite vuxentid med Ö. Vi brukar krypa upp i varsitt soffhörn efter maten med varisn kopp kaffe. Det funkar ju liksom!

Min bil är klar nu! Jag hämtar den på torsdag! Ingen är gladare än jag nu!
Jag kmmer säga : Jag gråter hellre i en Skoda Felicia än i en Porsche Cayenne

Jag ska ta och segla min söta häck till jobbet strax. Jag ska bara...

Inga kommentarer: