lördag 15 maj 2010

HuR Är DEt MöJLiGT?

Alltså min katt löper igen, det måste vara något fel på henne. Jag blir galen. Det var bara två veckor sedan hon gick omkring å var så här sist. Jag gillart inte så nu måste jag verkligen ta tag i detta å sterilisera henne.

HEmkommen från jobbet ptrecis. Jag tog en omväg förbi Knilla och Målarn för lite kaffe i solen på deras altan som för övrigt måste vara den bäst belägna i den här stan. Seriöst! Den är stor som hela min lägenhet, berget gränsar ena dalen och ett cafe den andra sidan. De har piltavlor, utemöbler och sol i stort sett hela dagen. Love!

Dagen på jobbet har gått bra och jag har tagit alla små tillfällen i akt att stå på andra sidan i solen när jag inte haft kunder. Tydligen ska vädret bli ännu bättre i morgon. Tjohoo! Jag har en kaffe och sol-date i parken i morgon. Ja faktiskt. Ring om ni vill höra mer annars får det räcka med info om detta i bloggen ;)

Klockorna klämtar fårn kyrkan. Ett par gifter sig. Jag ska nog ställa mig på balkongen å hurra lite för dem kanske. Laddar med ProViva Female inför kvällen! Vi får se hur den blir. Saker är lite osäkert än så länge!!
Ha en fin fredagkväll pärlor och andra!


KRaM// HJärTEMamMAs

2 kommentarer:

Anonym sa...

kastrera henne, inget annat hjälper! Jag talar av erfarenhet. Hon kommer att kroma sig oavbrutet tills du gör nåt......

Hjärtemammas sa...

Tack, jag ska faktiskt göra det!
Välkommen igen!