onsdag 12 maj 2010

MUstASchKAmpEn


Jag stöder ju alltid rosa bandet till förmån för forskningen om bröstcancer och vill gärna främja insamlingar så gott jag kan. De som jag vill stå för såklart. Röda Korset har jag gett upp med tanke på bla Westebergs idiothöga bonusar. Skitesamma.
Vem säger att bara män får vara med i mustaschodleriet och stödja forskningen om prostatacancer? Klart alla får vara med och nu ger jag mitt bidrag till Mustaschkampen! Kvinnor kan!

Stöd cancerforskninen!


KRaM// HJärTEMamMAs

2 kommentarer:

colourful sa...

Sen sätter jag 10 stjärnor på en Mustasch på dig, jätte söt ju..
Vill bara krama om nu dig..*ler..
KrAmeLiKrAm

Zu-Yon Han sa...

Hej!
Vi på Cancerfonden vill tacka för att du uppmärksammat Mustaschkampen i din blogg. Det är oerhört viktigt att fler börjar tala om prostatacancer, som är Sveriges vanligaste cancerform. En man i timmen drabbas!
Vi skulle gärna komma i kontakt med dig. Har du någon mailadress vi kan nå dig på?

Mvh Cancerfonden
Zu-Yon Han
zu-yon.han@cancerfonden.se