måndag 31 maj 2010

MMS:a Mig

JAg längtar tills tekniken gjort att man kan mms:a över sig själv till olika platser. Då hade jag kunnat mms:a över mig själv hem nyss, då någon arg jäkel ringt och bråkat för att min stått felparkerad hemma. Hur mkt personen i fråga än skäller på mig i telefonen så hjälper det ju inte liksom då jag är på en helt annan plats just då de ringer. JAg kan ju inte flytta min bil via sms ju. Tyvärr!

Hmm jag ska klura på den nöten. Kanske ska söka patent!

Jag hade även passat på att skicka mig själv till Kungsholmen och Hellurt med två brassestolar!

KRaM// HJärTEMamMAs

2 kommentarer:

Pastorn sa...

Du mustaschtjejen! MMS:at sig bort? Jag tycker absolut det vore bra om det vore möjligt. Tänk att kunna köra en tjuvringning mitt i natten till dig från ex Hongkong. När du misstänker den ständigt oskyldiga Pastorn och ringer upp, har jag MMS:at mig till Island. Går och plockar blommor nedanför vulkanen. Då skulle du bli förvånad va? Jag tycker det är en utmärkt ide..

Hjärtemammas sa...

JAg har inte mms:at mig bort Nuu. Akta så jag inte mitt i natten mms:ar mig till arholmagatan med Björkriset. Efter du precis somnat till några flaskor JP chenet och busrigningar!