tisdag 11 maj 2010

VackRA MorGoN

Jag ligger kvar i sängen och lyssnar på tystnaden. Nja eller, de håller på att lastar en container här utanför, men bakom det ljudet är det rätt tyst. Bortser man från mitt droppande element i alla fall. Elementen droppar liksom inuti. Skitskumt. Jag misstänker att det är nu man gör något med det som heter luftas!
Lilleman sover fortfarande, jag hör hur han vänder sig emellanåt i sängen så snart är han nog här. Då blire pusskalas må ni tro.

Gårdagen gick som på räls. Det kom massa trevligt folk till Vårminglet som var anordnat i Folkets hus. Det blev lite shopping till bra pris från Spriida som hade bordet bredvid oss. Sen blev det naturligtvis både en och sex, sju smakrporver fårn Collins ostbod som så fint hade lite ostar på knäcke att dela ut. Lottenli kommer hit på lördag efter jag jobbat klart och då ska vi gå och shoppa på ostboden. Vi tänker även smutta på en flarra vin tillsammans. Vi har ännu inte haft en helkväll tillsammans hon och jag så det blir säkert mysigt.

Hua nu har jag suttit i telefon nästan en halvtimme. Tiden rinner iväg. För att köra en repris på min dryga entimmes prompa igår morse så måste jag väcka lilleman.
Vi hörs och syns senare

KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: