torsdag 13 maj 2010

Som ni såg i tidigare inlägg har jag umgåtts med Nizze och SockerConny idag. SockerConnys mamma och pappa också såklart. Han är deras bäbis å jag har skyddat min bäbis från honom idag. Han är väldigt på liksom. Dreglar och har sig, ska kela precis hela tiden.
Örnen hade vi sällis av på Pelikan en stund senare för lite lunch. Supertrevligt värre var det. M och jag delade på en pastasallad med kyckling. Vi satt i solen och njöt. Nu är vi hemma och inväntar Eniro. Jag har bråkat på honom lite idag för att han kan vara så jäkla långsam. Han är som Alfons Åberg, ska bara... Kom igen få häcken ur vagnen någon gån! *hyttar finger*

M och jag ska dansa vidare till Erik Saade och hans Manboy. I vanlig ordning skrattar han åt mig och tror att jag gör mig till. Det gör jag inte. Jag ser ut så här när jag dansar. Han ska vara gad att hans pappa gillade det en midsommar för sisådär tio år sedan.

KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: