måndag 3 maj 2010

wroom wroom


Det blev ingen cheesecake med chokladtäcke idag. Det fanns helt enkelt inte tid. Däremot blev det thaimat hos Dotten idag för att fira The Big A, helgen som försvann!

Nizzan kom förbi precis innan jag valde att retirera. Dock hann vi morsa på varandra. Vi hann även med att kikna av skratt tillsammans när vi om och om igen kollade in videon från Teaterni lördags. Den då jag spelade in när han dansade påfågelsdans/riverdance med något kvinntimmer i alldeles för tight fodral som dessutom var vitt. Dott hade jäkligt roligt åt hela spektaklet så hon och hennes hysteriska skratt kom också med på film. Hur internt skitkul som helst!

Nu har jag lagt mig i sängen. Jag är redo för fortsättning på butiksröjning i morgon. Idag gick de undan må ni tro!
Jo gissa! Eniro ringde idag och undrade när jag kunde komma å hämta min bil som står klar åt mig nu! Torsdag sa jag! Bra svarade han!
Jag längtar. Jag kommer fantisera att det är en finbil jag kör. Det ÄR en finbil! Love

Så nu är mina raggarstråk räddade!


Nu är det nanna för mamma SjC
Godnatt ni andra med. Sov så gott, lova? Y

Inga kommentarer: