lördag 29 maj 2010

KUtWeaR

Det ser utatt ösregna ena sekunden för att nästa se ut som om det vore femhundra grader och strålande sol. Jag gissar på att vädret kommer hålla sig till det första alternativet. Jag har hört att det ska bli regn idag och då passar det sig ju ganska ypperligt att hålla sig inomhus. Jag är på väg till Åkersberga för att hålla Johansson sällis idag. Jag försöker titta dit med jämna mellanrum för att se att hon sköter sig!
I morgon dock är det sol lovat och då har jag en jordgubbsdejt med Morran! Vi bestämde igår kväll över ett glas rose att söndag, då är det sol och jordgubbssöndag. Jag ser verkligen fram emot det.

Gårdagen efter jobbet spenderades först i hemmets vrå för lite piffing för att sedan gå till Örnen där jag blev bjuden på vin och choklad OCH samma vacrka och trevliga sällskap som alltid. Jag träffade upp Nizzan och gänget och vi gick vidare till G för att sedan masa oss vidare till Teatern. Där träffade jag både den ena och den andra vilket gjorde mig mäkta trött så jag tog min stass och gick hemåt. Lite halvsur faktiskt. Ja det kan ju bli så ibland ni vet. Jag har i alla fall sovit riktigt gott och vaknade nu utvilad. Nästan.

Jag ska slänga mig i duschen nu och kan inte fort nog komma till Berga och krama på Johansson. Hon är så skön att krama på.
Ikväll blir det grill hos PoF och sedan Double Douce på Teatern. Spännande värre!!

KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: