fredag 7 maj 2010

Tandvärk

JAg har sån jäkla tandvärk. Eller så har jag spännt mina käkar så det känns som om det är tänderna. Jag har en tendens att spänna käkarna emellanåt och då kan det dunka i hela huvudet efter ett tag. Hua, inte skönt alls.
Jag ska trycka i mig en Ipren och lägga mig bredvid lillskrot som snusar i mammas säng. Han låg länge och funderade innan han somnade. Han hade varit tyst i nästan 20 minuter när han frågade mig om jag visste vilken väg man skulle ta om man skulle till "jordkloket"?! Han ville åka dit, för där fanns det Dinosaurier. Jesus vad det snurrar tankar i dessa små vackra huvuden.

Vi har haft en underbar trevlig kväll i Spillan hos fina familjen. Vi drack capuccino och åt god mat. Barnen var ute länge och byggde vulkaner och samlade älgbajs. Hen helkväll med andra ord.
Jag vill önska er alla en god natt och gissar redan nu att resten av helgen kommer gå i mobilbloggandets tecken.
Vi hörs, night night!

Inga kommentarer: