måndag 24 maj 2010

SupERbLogGareN

Jag har haft huvudet fullt av tankar idag. Jag har verkligen sett fram emot den här veckan. Vi får se vad den innehåller. Jag har tänkt en del på sommaren och hur den kommer se ut. Idag har det varit schemaläggning på butiken och snart har vi väl kommit underfund med vilka veckor en annan får. Jag har också funderat lite kring mina uppgifter som bröllopsmake up-are i sommar. Det är på tiden att börja strukturera det också. Jag ska, jag ska bara. Ja ni känner till det tugget.

Jag har ingen direkt blogkänsla idag för den här bloggen men DÄREMOT en annan som jag håller på och lägger upp! Ni ska få se den snart jag lovar!
Jag har lagt mig i sängen och det är som massage när Kakan ligger och purrar intill mina revben. Ganska skönt faktiskt, undrar om jag ska lägga mig med min nacke på hennes mage. Den kan behöva lite mer massage!

Sov gott, jag tänker görat.

KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: