torsdag 27 maj 2010

JAg bÖR OcH JaG SKa


Jag försöker bara hitta motivation till att komma iväg till butiken. Jag har massor kul att se fram emot men just idag känns det som om rumpan min är fastgjuten i mitt nötta soffhörn. Jag är trött idag. M har legat i min säng i natt och han har sparkat och haft sig. Han har drömt och har vaknat skitförbannad. På mig så klart. Så natten har bjudit på lite halvdåligt med sömn.

M och jag bestämde i morse att nästa fredag när han kommer till mig så ska vi till Grönan. Först tänkte jag på lördagen men då det är Stockholm Maraton kom jag på att jag inte har någon större lust att röra mig i smeten. Hua. Det misstaget har man gjort förut.

Nej så på fredagen blir det. Det ser jag fram emot. Jag varnade dock M att är man på grönan MÅSTE man äta glass, sockervadd och spela på chokladhjul.

Apropå hjul, har de tagit bort Pariserhjulet på Gröna Lund? Utsikten är så fin därifrån. Jag antar att jag får ta mig upp i Fritt fall istället då utsikten lär vara minst lika fin därifrån ;)


Nu är alla helgerna inplanerade fram till början av juli. Bara roliga saker såklart men det finns inget uttrymme för spontanhittepå saker. På söndag, alltså NU på söndag har jag inget för mig. Jag tänkte kanske ha med mig någon till Societetsparken på förmiddagen för lite jordgubbs och bubbelfrulle. Eller hur? varför kan man inte få unna sig det!?


Nu MÅSTE jag bege mig, vi hörs under dagen!


Au revoir


KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: