lördag 22 maj 2010

DaRiN tiLL KuNGSan

Ikväll är det också Rix FM festival i Kungsträdgården. Andra somrar har jag och Vackra Helle suttit och druckit Chardonnay och lyssnat till musiken och njutit av att kolla på allt folk. Det är liiite för mycket folk för att jag ska ta med mig M dit. Annars hade det varit riktigt skoj. Darin sjunger ikväll. Jag Y Darin.
Vad kan man annars hitta på ikväll? Bio hade jag i tanken, men nu har vi ju sett det som går. Flickan från ovan vill jag själv se då jag läser boken. Jag började läsa den för ca en månad sen, men det går trögt. Den är bra absolut men det går sig bara inte.

Nu ska jag sluta svamla och fortsätta dricka mitt kaffe!

KraM// HJärTEMamMAs

3 kommentarer:

118 118 sa...

ville gå ikväll men,det var igår :(

Patrik sa...

Filmen var inte sådär jättebra men jag har för mig att jag gillade boken iaf. Längesen jag läste den.

Hjärtemammas sa...

PAtis du hade rätt, så bra var den faktiskt inte. Rätt långtråkig ändå. Boken är bra. Jag kommer INTE se filmen igen :)