onsdag 11 november 2009

Bambi på hal is


JO! Jag köpte skridskor till M igår! Vi provade länge och till sist hittade vi rätt storlek, men till slut så hittade vi ett par fina som satt som en smäck!

Jag ska idag anmäla honom till skridskoskola med start nu på söndag. Vi kommer dock inte kunne medverka denna vecka men söndagarna efter det så! Gusten ha anmält sina två illbattingar och med lite påtryckning hoppas vi kunna övertyga Örnen att anmäla Tuttut också.


Det ska bli kul att se om M tvärvägrar isen för att han inte behärskar den eller om han ger den en chans!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad mysig blogg du har :) Hur har du fått till den unika, helcoola designen? Kika gärna förbi min blogg, http://elina-sofie.blogspot.com Kram

Hjärtemammas sa...

Hej Elina-Sofie, kul att du tittar förbi! Jag ska vid tillfälle visa dig var du hittar designen till denna! Ska ta mig tid att kika på din blogg när jag väl är hemma igen! Välkommen tillbaka!

Kram