måndag 9 november 2009

Du har vunnit..


50.000 POPCORN!

Den där Mojje, han med popcornfrillan är lite rolig! Jag sitter på sängen och halvfnissar åt hans påhitt samtidigt som jag kikar igenom datorn så den funkar som den ska. Kakan (katten) traslade in sin svans i mitt virkgarn inatt och trasslade därefter in virkgarnet i datorsladden. När hon sedan fick för sig att springa från platsen så fort hon bara kunde åkte således min rätt så nya Laptop i golvet. Oh bugger! Den verkar dock ha klarats sig bra. Den skramlar visserligen lite när jag skakar på den men den funkar ju till synes.

"Ibland har man tur"


Snart är det dags att gå till dagis och jobb. På eftermiddagen så hinns det förhoppningsvis med en snabb kram å en fika med en kär vän!


Jag passar på att önskar er en hjärtligt trevlig måndag! Upp med hakan snart är det fredag igen!

Inga kommentarer: