torsdag 19 november 2009

Nu så börjar det hända grejer

Först och främst vill jag tacka Kåll för födelsedagspresenten! Ett presentkort på Make Up Store, hon vet hon. TACK! Y
Nu ska ni få höra! Jag läste till undersköterska för en herrans massa år sedan och det var speciellt två tjejer jag hängde med på den tiden. Jag tappade kontakten med en av dem men har idag!!! hittat åter till henne. Jag har tänkt på henne ofta under alla dessa år, snart 13 år sedan, och M.A jag är jätteglad att jag hittade dig verkligen. Bara så du vet!
Idag har jag varit på stan sen tidiga ottan. Det började med lite viktiga ärenden sedan har jag bara gått runt för nöjes skull. Jag har handlat på mig massa små vackra saker att julpynta med. Sen har jag anmält mig till en julpyntarkurs hos Fröken knopp till på onsdag. Är någon sugen på att gå med mig så hojta till, jag kan ringa in och säga att jag får sällskap så slipper du anmälningsavgiften.
Under pysselkvällen får man 20 % rabatt på hela sortimenten så jag sparade mig lite att handla till dess faktiskt, även om det kliade i fingrarna och jag helst ville ha med mig allt från butiken redan idag!

I morgon ska jag först på ett möte och efter det luncha med Lotten!

Funderar nu faktiskt på att ta en långprompa. På med reflexvästen och mössan, peta ner I-pod i fickan och GÅ nu SjC. Kom igen!

Inga kommentarer: