torsdag 19 november 2009

Lite stämning







Först kommer här ett kort på hur mitt vackra Matteusfat blev med lite mossa och annat som kan tas för julfint! Stenar är ju mitt kall så jag kände att några av Gotlandsstenarna fick vara med som piffing.
Stenen Gullunge köpte jag med idag på Fröken knopp, den passar ju suveränt, framför just en gullunge, inte sant!

Även ett kort från planet till Malmö vill jag lägga upp. M ville så gärna kliva ut och gå på molnen. Det såg kallt och mjukt ut tyckte han. Jag håller med. Vi fick ju till och med se solen!
Nu är det natt natt för den här mamman, vi hörs i morgon!

Guten abend

8 kommentarer:

Patrik sa...

Du är så piffig :)

MAMMA sa...

DET BLIR ALTID SÅ FINT VAD DU ÄN HÅLLER PÅ MED,ÄLSKAR BILDEN AV M PUSS

mamma sa...

Halens 249 kr kostar dom stövlar du efterlyser Sarah (stickade) puss

Anonym sa...

du har bara snygga saker hemma sötis, denna gör sig nog skitsnygg hemma hos dig. Jäkligt snyggt!
PoK

Hjärtemammas sa...

Tackar tackar Mamma å Patis, och tack den sista kommentatören för ditt smicker! Ge sig till känna månne? någon i alla fall som varit hemma hos mig gissar jag :D
kram

Hjärtemammas sa...

Mamma Haléns hade liknande men de var lite korta. JAg ivll ha rätt höga! :D Tack ändå, Ik houd van u

Vuokko sa...

Så fint du alltid gör,man blir ju bara som ett enda leende och helt myspysig inombords, när man ser ditt fina pyssel!kramen och nati!

Hjärtemammas sa...

Naaaw woxan, tack! Och du.. flåt för det där med apelsinen.. det var lite ljug, det fanns aldrig någon alkis!! hihihi püss