onsdag 11 november 2009

Malmölad


M tycker att Malmö låter samma som Malmölad, som man får på smörgåsen på lördagar! Och det gör det ju visserligen!
Vi flyger till Malmö i morgon och åker sedan vidare mot Lund där Patis och Tr3z bor med fina ungar! Det var alldeles för länge sean vi sågs nu och vi längtar verkligen. Teater är bokad på lördagen för oss mammor med småttingar och jag har en request om att få åka till stranden. Ja inte för att bada men havet ser inte likadant ut överallt och jag vill bara promenera och titta. Kanske ta lite fina kort och hitta lite fina stenar! Sen tar vi bara dagen som den kommer!

Detta blir M:s första flygresa så kameran är laddad! Laddad är INTE jag för en arbetsdag. M hade växtvärk inatt så stora delar av natten har jag spenderat till att massera hans högra ben. Stackars liten att ha så ont om nätterna. Han sa att han inte orkade växa mer för han var så trött. Man önskar att man vid sådana tillfällen kunde trolla med knäna och ta bort det onda från honom.

Laddad eller ej, butiken måste skötas så det är lika bra att jag beger mig!
Fridens alla själar Y

5 kommentarer:

Patrik sa...

Stackarn :( Ska vi åka och titta på turning torso med då kanske? :D

Hjärtemammas sa...

Ja den har jag visserligen sett ju men har de nån restaurang där uppe eller fik man kan gå på? Får man åka upp?

Anonym sa...

Jag(skitstöveln) önskar dig trevlig resa! eller som du själv skulle ha skrivit Bon voyage! mina vänner,ovänner och skitstövlar! :)

/xoxo

mammiz sa...

Hej Älsklingar!Den lille hade han så ont?Säg åt honom att mormor tänker på honom när han har ont.ha det så trevligt i Malmö älskar er puss

Hjärtemammas sa...

Jaha, tack du självutnämnde skitstävel, jag tänker faktiskt inte på någon när jag skriver så men alla måste ju få känna sig träffade om jag önskar en trevlig dag. Också skitstövlar, alltså du med! :D Eller hur S, eller ska jag använda ditt alias E?