måndag 16 november 2009

Han får EN chans


Johan Falk, polisen alla snackar om nu. Han och hans gäng har lyckats leta sig till min dator så jag ska precis till att reda ut vad filmen Vapenbröder går ut på. Tiden som jag spenderat hemma har gått i kurerandets och filmtittandets tecken. "Harry Potter and the halfblood prince", som Bagarpappan sågade vid fotknölarna har jag tittat på. Och jag gillade den! Den slutade med en riktig cliffhanger! Harry Potter filmerna är roliga att se. De har blivit mer dramatiska dock sen första filmen kom. I denna så misshandlades HP med en spark rakt på näsan så den gick av. Det var väl lite hårt för att vara den här seriens filmer, det kändes nästan som en spark direkt hämtad ur filmen "American history X". Eller nåt...

Nu är det i alla fall jag och konstapel Falk en stund.



Var god, stör ej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har en vän som köpte Johan falk filmerna men förstod aldrig att dom ska kollas i en viss ordning? ;)

Hjärtemammas sa...

AJ! Den tog precis där den skulle ;) jag gissar att du menar att jag skulle sett en annan Johan Falk film först. Hmm.. denna var dock bra och gick alldeles utmärkt att kika på. men jag ska genast kolla upp HUR man ska kika på dem! Något annat tips? Liggandem sittande, ses bäst på stor teve? ;)