måndag 23 november 2009

Det blir en lång dag

God förmiddag kära läsare. Jag hoppas ni fick en minst lika god sömn som jag i natt. Jag somnade relativt tidigt under täcket bredvid en underbart varm och gosig M. Vi samsov och kramades hela natten ända fram till sju i morse. Underbart!
Jag sitter på Småglin och har precis skrivit lite erbjudandeskyltar.
Ni som inte köpt vinterkläder ännu till era bustroll så tycker jag ni ska titta förbi här. Från och med idag har vi 25% rabatt på alla vinterkläder från Helly Hansen och Didriksons.

Idag kommer LottenLi med lunch till mig. Eller hon tar med egen lunch så äter jag en varma koppen.. mmmm kulinariskt.. INTE! Men som jag brukar säga, är man kinkig blir man utan.
Jag jobbar till tvårycket sen iväg på ett halvkort möte för att sedan hämta Milo på dagis.

Tjo

2 kommentarer:

emma sa...

Vad kostar en overall med den rabatten då? Behöver kanske, kanske en till viggo.

Hjärtemammas sa...

449.50:-