onsdag 18 november 2009

Lady Caca- Bad romance

Åh nu har jag fått en ny het hit på hjärnan! Denna med Lady Gaga är grym, bättre är den när man tittar på videon samtidigt OCH har basen på!! *skrålar*

Snart är det Paradise hoteldags! Det är i stort sett den enda kvalite på såpa jag orkar följa. Totalt intetsägande egentligen men ändå rätt underhållande för stunden! Lovely

I morgon ska jag ner på stan för lite ärenden så Småglin för sköta sig själv en dag till. Eller Woxan får stå för fiolerna, hon kan hon! Jag tänkte försöka smita förbi nya gallerian i Norrtälje för att se om de har något som faller mig på läppen!

Nu är det dags för mjukisarna och en kopp Earl grey persian innan jag intar soffan med mina tre miljarder kuddar. Shit var kom alla kuddar ifrån egentligen?!

Natt natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

va fint du har på bloggen med vintermotiv o snöflingor.
fin bild på M! alltid snyggt klädd ;)
kan det vara mamma som fixar o donar?

Hjärtemammas sa...

Såklart det är mamma som fixar och donar ;) Man måste ju se representativ ut öven fast man är funktionell och bekvämt klädd :) Som mamma! *mallig*