fredag 27 november 2009

tidig säng

idag har jag haft fullt skägg. Bland annat har jag och Corny adventsskyltat på Småglin. Det blev så himla fint. Vi gjorde dock en tacky classic och använde oss av snö på fönstret men på ett riktigt tjusigt sätt!!

Jag har även passat på att hälsa på Giloparilo på Galleria stora brogatan. Det doftade hyacint i hela lokalen och det var en fröjd att komma in dit idag. De hade tänt ljus och pyntat i hela lokalen. Jag tog lite kort som jag absolut inte orkar lägga ut idag. De kommer i morgon, jag lovar, tillsammans med bilderna från pysselkvällen och Småglinsskylten.

I morgon blir det Kista Galleria med Örnen för det sista julklappsfixet och för att skämma bort oss själva!

Nu sova, klockan är inte ens tio men jag somanr sittande snart!

God natt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Morn..
Väntar med stor förväntan på dina kort.
Morgonkramar på dig..
Kerstin