onsdag 4 november 2009

Somliga går med trasiga skor

Somliga går med nya stela stövlar. Ja tack, jag har ju inte gått in mina fabstövlar i brunt skinn än men envisas om att ha dem på ändå. En heldag på småglin. Ibland gör man inte de klokaste valen här i livet, men vad gör det? Jag har bestämt mig för att ha dem på mig idag även om att de kommer kosta mig lite lokal hälsa. Det kommer säkert sluta med att jag går med ett par knallröda hoppatofflor hem i i novemberkvällen. Till kjol och dunjacka. Snyggt? Ja allt är ju relativt!



Annars sitter jag här med liiite för lite struken blus. Håret står lite på ända men jag får intyga mina kunder om att "cortneylovelooken" är inne igen :D

Jag ler i alla fall med hela ansiktet för just idag är jag riktigt glad! Igår var jag ännu gladare! Det går bra nu!

Hoppas ni mina vänner får en fabolous dag utan skoskav!

Jag fortsätter ha en Pluramorgon innan det är dags att gå mot jobbet!

PS. Darin min lilla sockerkringla ska vara Joker i melodifestivalen! YEY!

Inga kommentarer: