fredag 6 november 2009

Lite Plura begär..

En stjärna faller, stockholms alla gator tänds.
Jag leker med elden . Jag går så nära att det bränns
i morgon är en annan dag

Jag fick nyss inspiration att lyssna på Eldkvarn. Ta er tid att lyssna på deras platta Svart blogg om ni får möjlighet. Grym

Idag har vi planerat julen. I vanlig ordning firar vi julen här hemma. Jag, M, Pappi, C och förhoppnignsvis Karri, C:s mamma. Som jag nämnt förut någon gång brukar vi reta honom med att pappi är far till alla barnen. Vi tycker det är roligt.. i alla fall..

Jag ska lyssna lite mer på hjärta och smärta låtar innan jag ska ge mig på ett nytt försök att sova. Vet ni jag har redan stängt av datron en gång ikväll men som sagt, jag var tvungen att lyssna lite på Plura och Carla.

Sov gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

ooh måste säga att du har en helt underbar blogg!
du skriver så bra och mycket,många andra skriver twitter bloggar i jämförelse med dig!keep up the good work!
/Iam addicted!
XOXO

Hjärtemammas sa...

Men oj! Vilka betyg!
Tack så mycket XoX