lördag 7 november 2009

Min arm hänger


Jag var på väg mot frossa i natt som biverkning på sprutan jag fick igår men det la sig. Däremot känns det som om jag varit med om en fistfight och någon har lyckats pricka in en riktig tjottablängare på armen. Men nu är jag resistent i alla fall mot svininfluensan. Nu kan jag hosta på folk och säga, att jag är faktiskt resistent!
Jag sitter här, alltså är jag vaken! Jag lyssnar på Beyonces senaste hit "sweet dream" om och om igen. Jag har druckit mina koppar kaffe men verkar fortfarande inte vakna på riktigt. Jag väntar på trevligt sällskap en stund så jag får förlita mig på att den vännen får mig pigg!

Mot eftermiddagen kommer äntligen lillskrot hem. Han är på kalejs med pappi hela dagen och har därför varit hos honom en extra natt. Jag får ju däremot 4 extra nätter i slutet av veckan!Grattis till mig med andra ord.

Handla står på schemat sedan kommer Örnen och vill ha hjälp med hårfärgning. Vi kommer även passa på att kramas och mysa. Säkert i vanlig ordning kommer hon vilja ha rödtjut och lördagsgodis. Vilka pretentioner alltså!

Jag vill ha svar och balans!

6 kommentarer:

Mari sa...

snart är du resistent ;0) tar 2-3 dagar innan skyddet är fullgott *kram*

Hjärtemammas sa...

Jaja i morgon då eller mot måndag är jag resistent.. akta så jag inte kommer och pussar på dig Mari! <3

Patrik sa...

Jag hade nog ont i armen nästan en vecka efteråt :)

P.Astorn sa...

Du glömde att önska AIK lycka till inför kvällens Cupfinal! Men det gick ju rätt bra ändå! Tycker du är lite feg Tant Sarah, tror man blir sjukare av sprutan än av "svinis". Dom stora grabbarna, ja dom som har tagit 2 guld på 6 dagar struntar såklart i spruta. Hoppas jag får "svinis", ska besegra den som vi slog Göteborg. SM-Guld, Cupguld 2LAX9. Hurra Hurra Hurra

Hjärtemammas sa...

Man ska inte hoppas på för mycket P.Astorn, då du mer eller mindre är känd som ett ärkesvin så kommer svinflunsan ta dig snart! ;-)puss

P.Astorn sa...

Möjligt att jag kan uppfattas som så, men ska någon klara en svininfluensa så är det väl själva Ärkesvinet? Jag utmanar härmed SVININFLUENSAN, kom och prova ta mig, jag tänker inte vaccinera mig.